Edukacja
WARSZTATY/ZAJĘCIA EDUKACYJNE

Szkoła podstawowa


Uczestniczki i uczestnicy podczas warsztatów, zajęć edukacyjnych i spacerów poznają m.in. czym jest muzeum i jak działa, jakie zwierzęta-symbole można spotkać, spacerując po mieście, sylwetki architektów projektujących Tychy, stworzą własną mozaikę i motankę, prześledzą drogę, jaką przebyła fotografia od portretu do selfie, a także dowiedzą się o historii Tychów, jak funkcjonowała szkoła dawniej, o historii igrzysk olimpijskich oraz skąd wzięły się piłka i krążek, a nawet zbudują makietę piłkarskiego stadionu.

„Śladami tyskiego street artu” – spacer
Spacer w przestrzeni miasta dla najmłodszych miłośniczek i miłośników sztuki. Poznając budynek Teatru Małego oraz plan i historię rynku, dowiedzą się, jakie skarby kryje nasza tyska architektura. Spotkanie zakończy się w siedzibie Muzeum Miejskiego w Tychach (Stary Magistrat), gdzie zobaczą archiwalne zdjęcia i zrealizują wspólną pracę plastyczną.
Podstawa programowa: wspieranie samodzielnej eksploracji świata; czytanie obrazów, wyodrębnianie i nazywanie ich elementów, nazywanie symboli i znaków znajdujących się w otoczeniu; rozróżnianie figur geometrycznych; opisywanie zabytków i pomników, czytanie prostych planów, interpretowanie map i wskazywanie kierunków, rozwijanie wyobraźni przestrzennej; rozwijanie postawy odpowiedzialności za kształtowanie ładu przestrzennego „małej ojczyzny”, własnego regionu i Polski, rozpoznawanie w terenie charakterystycznych obiektów i tych decydujących o atrakcyjności, identyfikowanie się z „małą ojczyzną”; przejawianie troski o pamiątki i zabytki historyczne.

dla kogo? szkoły podstawowe: klasy I–IV
czas trwania:
1,5 godz.
miejsce zbiórki: ul. ks. kard. A. Hlonda 1 (przed głównym wejściem do Teatru Małego), Tychy
prowadzi:
Katarzyna Grobelna

 

„W przestrzeni miasta: zwierzęce muzeum” – warsztaty
Warsztaty dotyczące motywu zwierząt w architekturze i przestrzeni naszego miasta, ze szczególnym uwzględnieniem detalu architektonicznego i rzeźby. Uczestniczki i uczestnicy dowiedzą się, co kryje w sobie osiedle A, poznają historię zwierzęcych rzeźb i tyskich fontann. Zajęcia ubogacone będą formą ruchowo-plastyczną, podczas której będziemy się bawić w „zwierzęce muzeum”. Wspólnie wejdziemy w świat sztuki i abstrakcji.
Podstawa programowa: tworzenie sytuacji edukacyjnych budujących wrażliwość dziecka; wyrażanie ekspresji twórczej podczas czynności konstrukcyjnych, plastycznych i zabawy; dostrzeżenie, że zwierzęta posiadają zdolność odczuwania, przejawianie w stosunku do nich życzliwości i troski; rozwijanie wrażliwości na wszelkie przejawy życia.

dla kogo? szkoły podstawowe: klasy I–IV
czas trwania
: 1 godz.
miejsce: Stary Magistrat, pl. Wolności 1, Tychy
prowadzi: Katarzyna Grobelna

 

„W dawnej szkole” – warsztaty
Zajęcia poświęcone historii szkoły i edukacji. Podczas spotkania uczestniczki i uczestnicy dowiedzą się, jak wyglądała nauka przed stu laty, jakich pomocy edukacyjnych używano, jak wyglądała sala lekcyjna, czym pisano. Sami także podejmą próby pisania dawnymi narzędziami, a starsi będą mogli wziąć udział w dyskusji dotyczącej współczesnej szkoły. Warsztaty zakończą się tworzeniem kartki z pamiętnika za pomocą pióra i kałamarza z tuszem.
Podstawa programowa: rozbudzanie ciekawości poznawczej uczniów oraz motywacji do nauki; umiejętność stawiania pytań, dostrzegania problemów, zbierania informacji potrzebnych do ich rozwiązania, planowania i organizacji działania, a także rozwiązywania problemów.

dla kogo? szkoły podstawowe: klasy I–IV
czas trwania
: 1–1,5 godz.
miejsce: Stary Magistrat, pl. Wolności 1, Tychy
prowadzą: Agata Berger-Połomska i Katarzyna Grobelna

 

„Dzieła sztuki: muzealne formy” – warsztaty
Zajęcia wprowadzające do tematu muzealnictwa, działów oraz zbiorów, którymi opiekuje się nasze tyskie muzeum. Dzięki formule ruchowo-tanecznej uczestniczki i uczestnicy będą mogli wcielić się w dzieła sztuki i poprzez zabawę dowiedzieć się więcej o historii Muzeum Miejskiego w Tychach.
Podstawa programowa: tworzenie sytuacji edukacyjnych budujących wrażliwość dziecka, w tym wrażliwość estetyczną, w odniesieniu do wielu sfer aktywności człowieka; wzmacnianie poczucia wartości, indywidualności, oryginalności dziecka oraz potrzeby tworzenia relacji osobowych i uczestnictwa w grupie; rozwijanie umiejętności uczestnictwa w kulturze.

dla kogo? szkoły podstawowe: klasy I–VI
czas trwania
: 1 godz.
miejsce: Stary Magistrat, pl. Wolności 1, Tychy
prowadzi: Katarzyna Grobelna

 

„Mozaika – piękno całości z różności” – warsztaty
Nasze miasto Tychy może pochwalić się wieloma pięknymi mozaikami, które wciąż pełnią dekoracyjną funkcję. Dzięki temu uczestniczki i uczestnicy zajęć usłyszą o historii tej techniki malarskiej na przestrzeni kilkudziesięciu ostatnich lat, kiedy miasto zaczęło rozbudowywać się na dobre. Zainspirowani archiwalnymi zdjęciami ze zbiorów Muzeum Miejskiego w Tychach sami stworzą własne mozaiki z papieru i innych elementów plastycznych.
Podstawa programowa: rozwijanie sprawności małej motoryki; dobór treści adekwatnych do poziomu rozwoju dziecka, jego możliwości percepcyjnych, wyobrażeń i rozumowania; tworzenie sytuacji edukacyjnych budujących wrażliwość dziecka, w tym wrażliwość estetyczną; poznawanie ważnych i ciekawych miejsc w swojej miejscowości.

dla kogo? szkoły podstawowe: klasy I–VIII
czas trwania
: 1–1,5 godz.
miejsce: Stary Magistrat, pl. Wolności 1, Tychy
prowadzi: Katarzyna Grobelna

 

„Konstelacje miejskie – idealne miasto” – warsztaty
Miasto sypialnia? Czy miasto satelita? Z jakiego powodu Tychy zyskały status samodzielnego ośrodka miejskiego? Zajęcia poświęcone historii rozbudowy Tychów w drugiej połowie XX wieku. Uczestniczki i uczestnicy będą mogli poznać sylwetki architektów projektujących miasto, zobaczyć archiwalne fotografie z naszych zbiorów oraz stworzyć makiety własnego idealnego miasta.
Podstawa programowa: tworzenie sytuacji edukacyjnych budujących wrażliwość dziecka; wyrażanie ekspresji twórczej podczas czynności konstrukcyjnych i zabawy, zagospodarowywanie przestrzeni i porównywanie przedmiotów w swoim otoczeniu z uwagi na wybraną cechę; umiejętność stawiania pytań, dostrzegania problemów, zbierania informacji potrzebnych do ich rozwiązywania, planowania i organizacji działania; korzystanie z planów, map, fotografii, rysunków, tekstów źródłowych w celu zdobywania, przetwarzania i prezentowania informacji geograficznych; rozwijanie zdolności percepcji otoczenia i miejsca rozumianego jako „oswojona” najbliższa przestrzeń.

dla kogo? szkoły podstawowe: klasy I–VIII
czas trwania
: 1–1,5 godz.
miejsce: Stary Magistrat, pl. Wolności 1, Tychy
prowadzi: Katarzyna Grobelna

 

„Na tropach sportowych tajemnic– gra edukacyjna
Sprawdzian wiedzy o sporcie w formie zabawy i rywalizacji sportowej. Uczestniczki i uczestnicy postarają sie w określonym czasie znaleźć odpowiedzi na pytania zawarte w karcie zadań. Tym samym zdobędą wiedzę na temat sportu, historii i miasta. Zajęcia ćwiczą spostrzegawczość i umiejętność kojarzenia faktów, ucząc też sportowej rywalizacji. Uzupełnieniem lekcji jest zwiedzanie multimedialnej wystawy stałej „Sportowa strona miasta. Historia. Wydarzenia. Mistrzowie”.
Podstawa programowa:
wdrażanie do dbałości o zdrowie, rozumienie związku aktywności fizycznej ze zdrowiem, kształtowanie postawy świadomego uczestniczenia uczniów w różnych imprezach sportowo-rekreacyjnych i masowych zawodach.

dla kogo? szkoły podstawowe: klasy III–VIII
czas trwania:
1 godz.
miejsce:
Tyska Galeria Sportu (Stadion Miejski Tychy), ul. Edukacji 7, Tychy
prowadzi:
Kamil Hajduk

 

„Wzrok też może podróżować” – spacer
Stare Tychy to dziś dzielnica miasta Tychy, na terenie której znajdują się budynki sięgające swoją historią głęboko w przeszłość. To obszar kryjący wiele niezwykłych opowieści. Spacer wąskimi uliczkami pozwoli odkryć ciekawostki dotyczące poszczególnych miejsc, zwrócić uwagę na architekturę, a także zapoznać z postaciami, które odegrały ważną rolę w historii Tychów, gdy władzę sprawowali tu książęta von Pless.
Podstawa programowa: poznanie historii i tradycji swojej okolicy oraz ludzi dla niej szczególnie zasłużonych; znajomość lokalnych zabytków, umiejętność opisywania ich dziejów; identyfikowanie się z „małą ojczyzną” i poczucie współodpowiedzialności za jej rozwój i kształtowanie ładu przestrzennego.

dla kogo? szkoły podstawowe: klasy IV–VIII
czas trwania:
1,5 godz.
miejsce zbiórki: pl. Wolności (przy Pomniku Powstańca Śląskiego), Tychy
prowadzą:
Agata Berger-Połomska i Katarzyna Grobelna

 

„Spełnianie marzeń – motanie słowiańskich laleczek” – warsztaty
Spotkanie wokół mitologii, zwyczajów i relacji z naturą Prasłowian. Wprowadzenie do historii, wierzeń i obyczajów wraz z warsztatami tworzenia motanki (żadanicy – słowiańskiej laleczki spełniającej marzenia). Podążając za naszymi przodkami, każdy będzie mógł zrobić mały krok w kierunku realizacji swoich największych pragnień.
Podstawa programowa: posługiwanie się pojęciami dotyczącymi zjawisk przyrodniczych; umiejętność rozumienia legend, faktów historycznych, tradycji, elementów kultury materialnej i duchowej, pojęć i symboli z nimi związanych; rozumienie zróżnicowania przyrodniczego, społeczno-gospodarczego i kulturowego świata, identyfikowanie współzależności między elementami środowiska przyrodniczego i społeczno-gospodarczego oraz związków i zależności w środowisku geograficznym, przyjmowanie postawy szacunku do środowiska przyrodniczego i kulturowego oraz rozumienie potrzeby racjonalnego w nim gospodarowania, kształtowanie pozytywnych – emocjonalnych i duchowych – więzi z najbliższym otoczeniem, krajem ojczystym oraz planetą Ziemią.

dla kogo? szkoły podstawowe: klasy IV–VIII
czas trwania
: 1–1,5 godz.
miejsce: Stary Magistrat, pl. Wolności 1, Tychy
prowadzą: Katarzyna Grobelna i Jakub Skucha

 

„Moje miasto Tychy” – zajęcia edukacyjne
Podczas zajęć opowiemy o powstaniu Tychów, historii nazwy, a także przeszłości terenów, na których dzisiaj się znajdują. Przedstawione zostaną najważniejsze zabytki i miejsca charakterystyczne dla miasta. Lekcję urozmaicą archiwalne zdjęcia i dokumenty.
Podstawa programowa: poznanie historii i tradycji swojej okolicy oraz ludzi dla niej szczególnie zasłużonych; znajomość lokalnych zabytków, umiejętność opisywania ich dziejów; identyfikowanie się z „małą ojczyzną” i poczucie współodpowiedzialności za kształtowanie ładu przestrzennego i jej rozwój.

dla kogo? szkoły podstawowe: klasy IV–VIII
czas trwania
: 1–1,5 godz.
miejsce: Stary Magistrat, pl. Wolności 1, Tychy
prowadzą: Agata Berger-Połomska i Katarzyna Grobelna

 

„Od portretu do selfie” – zajęcia edukacyjne
Rozmowa o roli fotografii w kształtowaniu obrazu siebie. Pytania o naturalny wygląd zawiodą nas do refleksji nad kreacją. Poznamy różnice między portretem fotograficznym, autoportretem i selfie. Porozmawiamy o ich związkach z wizualnymi praktykami budowania płci, tożsamości, statusu społecznego. Dowiemy się, jakie były najstarsze techniki fotograficzne. Zapoznamy się ze współczesnym pojęciem „wizerunku”, który jest chroniony przez prawo. Będziemy dotykać zdjęć.
Podstawa programowa: rozwijanie wrażliwości i kreatywności artystycznej zgodnie z potrzebami i możliwościami uczniów; usprawnianie procesów poznawczych (uwaga, spostrzeganie, pamięć, myślenie).

dla kogo? szkoły podstawowe: klasy IV–VIII
czas trwania
: 1 godz.
miejsce: Stary Magistrat, pl. Wolności 1, Tychy
prowadzi: Ewelina Lasota

 

„Szlakiem tyskiego alfabetu: osiedle A” – spacer
Spacer po najstarszym osiedlu Nowych Tychów, podczas którego będzie można poznać jego założenia, realizację i przeszłość w oparciu o architekturę, historię idei i sztuki. Pochodzący z pierwszej połowy lat 50. zespół urbanistyczny powstał według projektu Tadeusza Teodorowicza-Todorowskiego, z detalami autorstwa artystów takich jak: Zygmunt Acedański, Stanisław Marcinów i Jerzy Kwiatkowski.
Podstawa programowa:
przyswojenie informacji z różnych dziedzin sztuk plastycznych oraz architektury; zapoznanie się z twórczością artystów i architektów w obrębie „małej ojczyzny”; znajomość dziedzictwa kulturowego najbliższego otoczenia, znajomość lokalnych zabytków i dzieł architektury (historycznej i współczesnej); identyfikowanie się z „małą ojczyzną” i poczucie współodpowiedzialności za jej rozwój i kształtowanie ładu przestrzennego; przejawianie troski o pamiątki i zabytki historyczne.

dla kogo? szkoły podstawowe: klasy VII–VIII
czas trwania:
ok. 1,5 godz.
miejsce zbiórki: ul. gen. Wł. Andersa (pod rzeźbą przodownicy pracy/murarki), Tychy
prowadzą:
dr Patryk Oczko, Mateusz Miłoń

 

„Szlakiem budowy nowego miasta: A, B i Stare Tychy” – spacer
Przybliżenie historii, architektury i akcentów plastycznych dwóch pierwszych osiedli nowego miasta i ich relacji z zabudową dawnej wsi Tychy. Zaprojektowane w 1951 roku przez Tadeusza Teodorowicza-Todorowskiego osiedle A to pełne odzwierciedlenie obowiązującej wtedy doktryny socrealistycznej. Natomiast osiedle B, zaprojektowane według koncepcji Hanny Adamczewskiej i Kazimierza Wejcherta, odzwierciedla wyswobodzenie się z tych rygorów, czego wyrazem jest m.in. płynne połączenie z wiejską zabudową oraz włączenie w układ urbanistyczny kościoła pw. św. Marii Magdaleny.
Podstawa programowa: przyswojenie informacji z różnych dziedzin sztuk plastycznych oraz architektury; zapoznanie się z twórczością artystów i architektów w obrębie „małej ojczyzny”; znajomość dziedzictwa kulturowego najbliższego otoczenia, znajomość lokalnych zabytków i dzieł architektury (historycznej i współczesnej); identyfikowanie się z „małą ojczyzną” i poczucie współodpowiedzialności za jej rozwój i kształtowanie ładu przestrzennego; przejawianie troski o pamiątki i zabytki historyczne.

dla kogo? szkoły podstawowe: klasy VII–VIII
czas trwania:
1,5–2 godz.
miejsce zbiórki: ul. gen. Wł. Andersa (pod rzeźbą przodownicy pracy/murarki), Tychy
prowadzą:
dr Patryk Oczko, Mateusz Miłoń

 

„Szlakiem budowy nowego miasta: W stronę nowoczesności” – spacer
Przybliżenie przykładów architektury i urbanistyki powojennego modernizmu w rejonie tyskiego śródmieścia. Przełom lat 50. i 60. XX wieku wyznacza istotny moment w rozwoju przestrzennym Tychów. Budowa miasta zbliżyła się wówczas do terenu planowanego śródmieścia, objejmując jego pierwsze fragmenty – osiedla C, D, E i F. Temu etapowi prac towarzyszyły również duże zmiany w architekturze i urbanistyce. Historyzujące formy socrealizmu zastępowano nowoczesnymi – modernistycznymi, inspirowanymi realizacjami z krajów zachodnich. Prowadzono także doświadczenia z nowymi technologiami budowlanymi, w tym z systemami prefabrykacji, które zdominowały w tym czasie tyskie place budowy. Wszystko to znalazło odzwierciedlenie w nowych formach i typach zabudowy, które w dużej mierze ukształtowały dzisiejsze oblicze miasta.
Podstawa programowa: przyswojenie informacji z różnych dziedzin sztuk plastycznych oraz architektury; zapoznanie się z twórczością artystów i architektów w obrębie „małej ojczyzny”; znajomość dziedzictwa kulturowego najbliższego otoczenia, znajomość lokalnych zabytków i dzieł architektury (historycznej i współczesnej); identyfikowanie się z „małą ojczyzną” i poczucie współodpowiedzialności za jej rozwój i kształtowanie ładu przestrzennego; przejawianie troski o pamiątki i zabytki historyczne.

dla kogo? szkoły podstawowe: klasy VII–VIII
czas trwania:
1,5–2 godz.
miejsce zbiórki: ul. M. Skłodowskiej-Curie 4 (skwer przed Szkołą Podstawową nr 11 im. M. Skłodowskiej-Curie), Tychy
prowadzą:
dr Patryk Oczko, Mateusz Miłoń

 

„Szlakiem budowy nowego miasta: Na południe!” – spacer
Przybliżenie wybranych przykładów architektury i urbanistyki modernizmu i postmodernizmu zrealizowanej w południowej części miasta. Na początku lat 70. XX wieku rozpoczął się nowy etap wielkiej rozbudowy Tychów. Prace planistyczne i budowlane objęły tereny położone na południe od wykopu kolejowego, inicjując tym samym powstanie tzw. dzielnicy południowej. Obok zabudowy mieszkaniowej przewidziano na jej terenie powstanie ważnych obiektów o znaczeniu ogólnomiejskim, m.in. Centralnego Ośrodka Miejskiego. Powstająca tu zabudowa charakteryzowała się nowymi rozwiązaniami w zakresie układów urbanistycznych, form architektury oraz technologii budowlanych. Obok modernistycznej architektury, realizowanej w dużej mierze z elementów wielkopłytowych, pojawiają się pierwsze charakterystyczne obiekty reprezentujące styl postmodernistyczny.
Podstawa programowa: przyswojenie informacji z różnych dziedzin sztuk plastycznych oraz architektury; zapoznanie się z twórczością artystów i architektów w obrębie „małej ojczyzny”; znajomość dziedzictwa kulturowego najbliższego otoczenia, znajomość lokalnych zabytków i dzieł architektury (historycznej i współczesnej); identyfikowanie się z „małą ojczyzną” i poczucie współodpowiedzialności za jej rozwój i kształtowanie ładu przestrzennego; przejawianie troski o pamiątki i zabytki historyczne.

dla kogo? szkoły podstawowe: klasy VII–VIII
czas trwania:
1,5–2 godz.
miejsce zbiórki: ul. K. Darwina (pod rzeźbą Hanny i Kazimierza Wejchertów), Tychy
prowadzą:
dr Patryk Oczko, Mateusz Miłoń

 

„Historia pięciu kółek olimpijskich” – zajęcia edukacyjne
Igrzyska olimpijskie to największa impreza sportowa na świecie. Ich tradycje sięgają starożytności, a znaczenie istotnie wybiega poza rywalizację na bieżni czy stadionach. Na zajęciach uczestniczki i uczestnicy poznają ich historię i znaczenie symboli (flagi, kół olimpijskich, znicza, defilady, przysięgi), a także ciekawostki o konkurencjach sportowych oraz największe sukcesy polskich sportowców. Uzupełnieniem lekcji jest zwiedzanie multimedialnej wystawy stałej „Sportowa strona miasta. Historia. Wydarzenia. Mistrzowie”.
Podstawa programowa: poznanie podstawowych idei starożytnego i nowożytnego ruchu olimpijskiego, uświadomienie znaczenia przestrzegania ustalonych reguł w trakcie rywalizacji sportowej; poznanie znaczenia ruchu w procesie utrzymania zdrowia.

dla kogo? szkoły podstawowe: klasy I–VIII
czas trwania:
1 godz.
miejsce:
Tyska Galeria Sportu (Stadion Miejski Tychy), ul. Edukacji 7, Tychy
prowadzi:
Kamil Hajduk

 

Skąd się wzięły piłka i krążek?” – zajęcia edukacyjne
O historii sportu i idei współzawodnictwa w ramach obowiązujących przepisów. Przybliżenie podstawowych pojęć i reguł w sporcie na podstawie dwóch najpopularniejszych dyscyplin sportowych w Tychach – piłki nożnej i hokeja na lodzie. Będzie o tym, jak zmieniał się sprzęt sportowy na przestrzeni lat i o granicach ludzkich możliwości. Uzupełnieniem lekcji jest zwiedzanie multimedialnej wystawy stałej „Sportowa strona miasta. Historia. Wydarzenia. Mistrzowie”.
Podstawa programowa: poznanie znaczenia ruchu w procesie utrzymania zdrowia; znajomość podstawowych przepisów wybranych sportowych i rekreacyjnych gier zespołowych; uświadomienie znaczenia systematyczności i wytrwałości w wykonywaniu ćwiczeń.

dla kogo? szkoły podstawowe: klasy I–VIII
czas trwania
: 1 godz.
miejsce: Tyska Galeria Sportu (Stadion Miejski Tychy), ul. Edukacji 7, Tychy
prowadzi: Kamil Hajduk

 

„Budujemy piłkarskie stadiony– warsztaty architektoniczne
Warsztaty łączące wiedzę o sportowych arenach z zajęciami plastycznymi. W budowie makiety stadionu z atrakcyjnym zapleczem: parkingami, placami gier i zabaw, itp. pomocne będą wyświetlane na dużym ekranie zdjęcia. Stawiamy na zabawę, ale będzie to również wyzwanie logistyczne i okazja do poznania specyfiki obiektów sportowych. Uzupełnieniem spotkania będzie seans filmowy i zwiedzanie multimedialnej wystawy stałej „Sportowa strona miasta. Historia. Wydarzenia. Mistrzowie”.
Podstawa programowa:
rozwijanie sprawności małej motoryki, uczenie się dbałości o zdrowie, uczenie się tworzenia własnych prac artystycznych; rozumienie związku aktywności fizycznej ze zdrowiem, kształtowanie postawy świadomego uczestniczenia uczniów w różnych imprezach sportowo-rekreacyjnych i masowych zawodach.

dla kogo? szkoły podstawowe: klasy I–VIII
czas trwania:
1,5 godz.
miejsce:
Tyska Galeria Sportu (Stadion Miejski Tychy), ul. Edukacji 7, Tychy
prowadzą:
Katarzyna Grobelna i Kamil Hajduk

 

fot. Szkoła Podstawowa nr 18, fot. Zygmunt Kubski, 1968

 

Prosimy zapoznać się z regulaminami:

Regulamin zwiedzania Muzeum Miejskiego w Tychach

Regulamin korzystania z oferty edukacyjnej Muzeum Miejskiego w Tychach


Warning: getimagesize(): Filename cannot be empty in /alt/home/webmaster.info-partner/html/test_muzeum/wp-content/themes/mmtychy/mmtychy-postedu.php on line 77
  • Szkoła podstawowa

Godziny

spacery i warsztaty/zajęcia edukacyjne można zamówić we wcześniej wspólnie ustalonym terminie, z wyprzedzeniem minimum tygodnia

Prowadzący

Agata Berger-Połomska
Katarzyna Grobelna
Kamil Hajduk
Ewelina Lasota
Mateusz Miłoń
dr Patryk Oczko
Jakub Skucha

Opłaty

150 zł (dla osób ze szczególnymi potrzebami: bezpłatne)
maksymalna liczba uczestniczek i uczestników to 30 osób

Zapisy

Dział Edukacji i Promocji

warsztaty/zajęcia edukacyjne w Starym Magistracie:
Katarzyna Grobelna: 32 327 18 20–22, wew. 24 lub 887 450 212 (także SMSem), k.grobelna@muzeum.tychy.pl

warsztaty/zajęcia edukacyjne w Tyskiej Galerii Sportu:
Kamil Hajduk: 515 717 430 (także SMSem), k.hajduk@tgs.tychy.pl